Jak bezpečně zaslat zařízení k obnově dat nebo diagnostice

Paměťové zařízení je možné doručit k provedení diagnostiky nebo k obnově dat osobně, nebo jakoukoliv přepravní službou. Aby proběhlo doručení ideálně, postupujte prosím podle doporučeného postupu

Jak bezpečně zaslat zařízení k obnově dat nebo diagnostice

Standardně přijímáme poškozená datová média přepravovaná kurýrními (DPD, PPL, DHL, Messenger atp.), nebo poštovními službami (Česká pošta Balík do ruky, Česká pošta EMS, Zásilkovna), tzn. veškerými službami, které umožní doručení na naši adresu a zároveň trackování zásilky. Při vší snaze negarantujeme přijetí běžného balíku České pošty, nebude-li doručen na naši adresu (bude uložen na výdejně ČP), nebo jakékoliv zásilky zaslané formou uložení na doručovacích místech nebo boxech. Děkujeme za pochopení.

Pokud se rozhodnete pro tento způsob doručení poškozeného média věnujte prosím pozornost následujícím řádkům:

Objednat bezplatný svoz + diagnostiku

  1. Paměťové zařízení  zabalte celý do bublinkového igelitu nebo jiné tlumící hmoty. Vložte do kartonové krabice, která by měla být minimálně 2x větší než samotný disk. Zajistěte disk tak, aby v krabici tzv. "neplaval". Paměťovou kartu nebo flash disk stačí vložit do pevnější obálky a např. vyztužit kouskem kartonu. Nezapomeňte přiložit kontaktní údaje (jméno, kontaktní telefon, email a zpáteční adresa), případně přidělený identifikátor zakázky generovaný při odeslání on-line požadavku na obnovu dat (pokud byl vyplněn a odeslán).
  2. Zásilku zašlete na adresu našeho pracoviště:
    MyBlueDay ! (c/o Barrington s.r.o.)
    Prokopovo nám. 8
    PRAHA 3 - ŽIŽKOV 130 00
  3. Po doručení zásilky vás budeme informovat o tom, s jakým výsledkem diagnostika disku  nebo jiného zaslaného zařízení dopadla a to telefonicky nebo písemně emailem.